top of page
  • Kan ik een belafspraak plannen?
    Jazeker! Dat kun je doen via deze link. Wil je zo spoedig mogelijk gebeld worden, laat dan je telefoonnummer achter in de chat. Dan nemen we zo snel mogelijk contact met je op.
  • Hoe berekenen jullie de prijs voor het feest?
    Wij berekenen de prijs op basis van jouw voorkeuren, omdat we begrijpen dat elk feest uniek is en jouw persoonlijke voorkeuren kunnen verschillen van die van andere feestbeesten. De uiteindelijke prijs is gebaseerd op verschillende factoren, waaronder: - het aantal gasten dat je verwacht - de duur van het feest - de apparatuur - je kiest voor videografie/fotografie - je een eigen nummer wilt hebben - je live muzikanten boekt - de datum van het feest (of het op een drukke dag in het weekend of doordeweeks is) Nadat je ons je wensen hebt doorgegeven, zullen we een aangepaste offerte opstellen. Wij streven naar volledige transparantie en hanteren een alles-in-één prijsbeleid. Dit betekent dat de prijs die we vermelden op de offerte de definitieve prijs is die je betaalt, zonder onaangename verrassingen achteraf. Je kunt erop vertrouwen dat ons aanbod alles omvat wat je mag verwachten van een professionele service.
  • Hoe lang draaien jullie?
    De meeste klanten kiezen voor een feest van 4 uur. Mocht je nog geen feesttijden hebben doorgegeven, gaan we daar ook vanuit. Indien er toch voor kiest om het feest langer te laten duren, is dat uiteraard mogelijk. Geef je feesttijden gerust door zodra ze bekend zijn.
  • Welke apparatuur nemen jullie mee?
    Wij beschikken over een diverse reeks licht- en geluidsapparatuur om jouw feest te voorzien van de juiste atmosfeer. Afhankelijk van de locatie van jouw feest en het aantal gasten, selecteren we zorgvuldig de benodigde uitrusting die naadloos aansluit bij jouw specifieke behoeften. Voor ons is het van essentieel belang dat de apparatuur niet alleen van hoge kwaliteit is, maar ook perfect is afgestemd om jouw feest tot een succes te maken. We creëren een uitnodigende dansvloer die mensen aanmoedigt om te dansen, zonder dat deze de aandacht wegneemt van de echte sterren van de avond: jij en de gasten. Wij gaan nooit in de schijnwerpers staan, want het feest draait immers om jou!
  • Hoe bevestig ik mijn offerte?
    Het bevestigen van je offerte is eenvoudig en snel. Het enige wat je hoeft te doen is ons een e-mail sturen. Zodra we jouw e-mail ontvangen, wordt je feestdatum onmiddellijk gereserveerd in onze agenda. Samen zullen we ervoor zorgen dat jouw feest er eentje wordt om nooit te vergeten!
  • Wat zit er allemaal inbegrepen in jullie prijs?
    Wanneer je besluit gebruik te willen maken van onze diensten, begrijpen wij dat je vooraf graag duidelijkheid wilt over de kosten. Het bedrag dat vermeld staat op de offerte is het definitieve bedrag dat je betaalt, zonder onaangename verrassingen achteraf. Daarom hebben wij ervoor gezorgd dat onze prijs alles omvat wat je van een service mag verwachten: - het aantal draaiuren dat jullie wensen - een muzikale voorbereiding gebaseerd op jullie specifieke verlangens - naadloze coördinatie met alle, indien voor gekozen, bijbehorende partijen (zoals live muzikanten, fotografen etc.) - huur, opbouw en afbouw van alle benodigde apparatuur - een reserve DJ in geval van een calamiteit
  • Wanneer moet ik betalen?
    Je ontvangt een factuur waarvan je de helft van het totale bedrag dient te betalen binnen twee weken na de factuurdatum. De resterende helft van het bedrag moet pas één maand voorafgaand aan de datum van je feest worden betaald. Dit betekent dat je de betaling in twee delen kunt splitsen.
  • Wat gebeurt er als ik mijn boeking annuleer?
    Soms kan het voorkomen dat jullie de boeking moeten annuleren, om welke reden dan ook. Hoewel we dit betreuren, staan we graag aan jullie zijde en hebben we duidelijke annuleringsvoorwaarden opgesteld om het proces te vergemakkelijken: Bij uitstel of annulering drie (3) maanden voorafgaand aan het evenement is de annulering kosteloos. Bij uitstel of annulering twee (2) maanden voorafgaand aan het evenement is de klant verplicht om 50% van het totaalbedrag van de factuur te voldoen. Bij uitstel of annulering één (1) maand voorafgaand aan het evenement is de klant verplicht om 75% van het totaalbedrag van de factuur te voldoen. Bij uitstel of annulering twee (2) weken voorafgaand aan het evenement is de klant verplicht om 100% van het totaalbedrag van de factuur te voldoen. We raden je aan om ook onze algemene voorwaarden door te nemen voor verdere details. Deze annuleringsvoorwaarden zijn bedoeld om ons te beschermen tegen aanzienlijke voorbereidingskosten. In geval van ernstige gebeurtenissen, zoals een overlijden, begrijpen we dat de situatie complexer is, en we zullen altijd empathisch reageren en gezamenlijk een passende oplossing vinden.
  • Mag ik zelf een playlist aanleveren?
    Zeker, we verwelkomen verzoeknummers met open armen! Jouw muzikale voorkeuren zijn van het grootste belang voor ons. Via ons persoonlijke wensenformulier kun je eenvoudig je favoriete nummers doorgeven, maar ook de nummers doorgeven die je liever niet wilt horen, bijvoorbeeld omdat ze onaangename herinneringen oproepen. Je kunt in het wensenformulier ook voorkeuren aangeven wat betreft de sfeer, muziekgenres, gebruik van de microfoon en dresscode. Deze informatie helpt ons om een goed beeld te vormen van jouw ideale avond en daar bereiden we ons optimaal op voor. Tijdens het feest blijven wij flexibel en draaien we verzoeknummers met plezier ertussendoor, zolang we de ruimte hebben om de sfeer te blijven aanvoelen. Inspiratie nodig? Check onze blog over de beste muziek voor jouw bruiloft.
  • Is er nog contact met jullie vóór het feest?
    Ja! Je hebt altijd rechtstreeks contact met ons. In de week van het feest nemen we nogmaals contact met je op om alle details te bespreken en nog eventuele vragen te beantwoorden. Wij hebben ons al grondig voorbereid op basis van jouw persoonlijke wensenformulier en kennen jouw verwachtingen tot in detail. We hechten er echter waarde aan om persoonlijk met jou te spreken en eventuele last-minute wijzigingen door te nemen.
  • Kunnen jullie een nummer maken voor een openingsdans?
    Ja! Het creëren van een nieuw origineel nummer of een cover is een vorm van muziekproductie die wij met enthousiasme aanbieden. Stel je eens voor... de opwinding van je eigen muzikale creatie, speciaal voor jou gemaakt. Het gevoel van een nummer dat jouw verhaal vertelt en jouw emoties en persoonlijkheid weerspiegelt. Met een eigen gemaakt nummer ben jij het stralende middelpunt van de muziek. Of het nu gaat om een speciale gelegenheid zoals een bruiloft, een jubileum of gewoon een uiting van je eigen creativiteit, een op maat gemaakt nummer tilt je feest naar een geheel nieuw niveau. En het beste is, je hoeft geen muzikaal genie te zijn om dit te laten gebeuren. Onze producers staan klaar om naar je visie te luisteren en die om te zetten in een prachtig nummer. Ze zullen de juiste melodieën, teksten en arrangementen creëren om precies te vangen wat je wilt overbrengen. Het uiteindelijke gemaakte nummer draaien we niet alleen tijdens je feest, maar we kunnen het ook uitbrengen op platforms zoals Spotify. Hiermee heb je echt iets unieks om je te herinneren aan deze bijzondere dag. Het hebben van een eigen gemaakt nummer is niet alleen speciaal, maar ook onvergetelijk. Het zal je gasten verbazen en ontroeren, en het zal een blijvende herinnering creëren die je voor altijd zult koesteren.
  • Regelen jullie ook live muziek?
    Ja, die regelen wij! Wij gaan verder dan alleen het draaien van platen. Wij begrijpen dat live muziek een magische dimensie kan toevoegen aan elk evenement. Daarom bieden wij ook de mogelijkheid om getalenteerde live muzikanten te regelen die je feest naar een hoger niveau tillen. Of je nu op zoek bent naar een zangeres, een gepassioneerde saxofonist of een emotionele pianist, je kunt kiezen uit een breed scala aan getalenteerde muzikanten en artiesten om aan al je wensen te voldoen. Onze live muzikanten zijn professionals die de kunst verstaan om de juiste sfeer te creëren en je gasten te betoveren met hun muzikale talent. Of het nu gaat om een bruiloft, bedrijfsevenement, jubileum of een ander speciaal moment, onze live muzikanten voegen een unieke, persoonlijke en levendige noot toe aan je feest. Laat ons weten welke muzikale wensen je hebt, en wij zullen met plezier de perfecte live muzikanten voor je selecteren en regelen. We brengen je droomfeestje tot leven, met de juiste muziek als de kers op de taart.
  • Nemen jullie ook contact op met de locatie?
    Zeker! Een naadloze afstemming met de feestlocatie is voor ons van essentieel belang en vormt een integraal onderdeel van onze voorbereiding. Voorafgaand aan jouw feest volgen we een gedetailleerde checklist in samenwerking met de locatie. We bespreken eventuele geluidsbeperkingen, aanwezige apparatuur, bereikbaarheid, technische vereisten en alle andere relevante voorzieningen. Zo zorgen we ervoor dat we niet voor onaangename verrassingen komen te staan. Dit zorgt voor een vlekkeloze uitvoering van jouw feest op de locatie.
  • Overleggen jullie ook met de ceremoniemeester?
    Ja, we hechten veel waarde aan een nauwkeurige afstemming van het programma en daarbij is communicatie met de ceremoniemeester voor ons essentieel. Het liefst doen we dit voorafgaand aan het feest, maar op de avond zelf nemen ook graag de tijd om kennis te maken en de planning nogmaals door te nemen.
  • Rekenen jullie extra kosten voor eerder opbouwen?
    Ja, dat kan voorkomen. In bepaalde situaties zijn we enkele uren voor het feest al aanwezig, bijvoorbeeld wanneer het feest tijdsgebonden is of als er voorafgaand aan het feest eerst nog een andere activiteit plaatsvindt in dezelfde ruimte. Wij vinden het niet erg om eerder te arriveren, maar het is belangrijk op te merken dat dit van invloed kan zijn op onze kosten. Voor vervroegde opbouw vragen wij een tarief van 100 euro per uur. We zijn echter flexibel en begrijpen dat elke situatie anders is. Daarom moedigen we je aan om je plannen zo vroeg mogelijk met ons te bespreken, zodat we geen onaangename verrassingen tegenkomen en het feest tot in de puntjes kunnen voorbereiden om aan jullie verwachtingen te voldoen.
  • Moet ik zelf nog iets regelen als ik jullie boek?
    Nee, als je ons boekt, hoef je zelf niets meer te doen. Wij doen met plezier het regelwerk, zodat jij je bezig kunt houden met andere leuke dingen. Check onze blog voor de voordelen van ons all-in pakket!
  • Wanneer zijn jullie op het feest aanwezig?
    We zijn ruim voor aanvang van jouw feest aanwezig, en dit heeft voordelen voor zowel jou als ons. Het biedt ons de gelegenheid om kennis te maken, onze apparatuur op te zetten en alvast de sfeer te proeven voordat we beginnen met draaien. In de aanloop naar het feest overleggen we al technische details met de locatie. Echter, op de avond zelf nemen we graag de tijd om te verifiëren dat alles correct is opgesteld en naar behoren functioneert. Voor de opbouw van de apparatuur nemen we ruim de tijd, variërend van 45 minuten tot 1,5 uur, afhankelijk van de omstandigheden. Zelfs als we de apparatuur niet zelf verzorgen verschijnen we ruim van tevoren op de locatie. We nemen geen risico's en zorgen ervoor dat alles soepel verloopt.
  • Kunnen wij tijdens het draaien ook acts doen?
    Natuurlijk, dat is alleen maar leuk! Geef je plannen altijd door via ons persoonlijke wensenformulier. In sommige gevallen kan het zijn dat je toch wordt verrast door een surprise act. In dat geval is het belangrijk dat de gasten die deze act gaan doen ons tijdig informeren, zodat de avond soepel en gezellig kan verlopen. Zij kunnen ons op de avond zelf aanspreken, maar (beter) ook van tevoren mailen naar info@tidalwaves.nl
  • Hoe bouwen jullie de sfeer op?
    Hoe de avond verloopt, hangt volledig af van jouw wensen en het moment. Timing is van essentieel belang voor ons: wij zorgen ervoor dat de juiste nummers op het juiste moment worden gespeeld. Met onze jarenlange ervaring hebben we geleerd hoe we ons publiek kunnen 'lezen' en de dansvloer in beweging kunnen krijgen. We observeren jullie reacties en nemen jullie input ter harte. Op deze manier creëren we een sfeer die heel natuurlijk evolueert. Onze DJ's weten dit als geen ander. Check onze blog 'waarom je moet kiezen voor een allround DJ' en zie waar wij voor staan! Zolang jullie genieten van hapjes en drankjes, draaien wij de juiste achtergrondmuziek. Als er een act is van een van de gasten, zorgen wij dat wij de juiste muziek klaar hebben staan om na de act te draaien om de sfeer erin te houden. Zodra we merken dat het dansvirus toeslaat, verhogen we het tempo. Ongeacht hoe de avond verloopt, zorgen wij ervoor dat deze eindigt met een bruisende dansvloer vol met zowel klassieke als hedendaagse hits.
  • Hoe hard staat de muziek?
    Onze muziek is luid genoeg om op te dansen, maar we zorgen ervoor dat het nooit de overhand krijgt. We hechten er waarde aan dat jij en je gasten nog steeds comfortabel met elkaar kunnen praten. We passen onze volumes aan op basis van de grootte van de ruimte en het aantal aanwezige gasten, waarbij we te allen tijde rekening houden met de omgevingsfactoren. We maken gebruik van hoogwaardige luidsprekers waarbij het volume niet maximaal hoeft te worden opgeschroefd om een uitstekende geluidskwaliteit te bereiken.
  • Welke muziek draaien jullie?
    Wij zorgen ervoor dat we de muziek draaien die jullie graag willen horen, oftewel de beste dansnummers die passen bij jullie feest. Of het nu gaat om techno, hits uit de jaren '70, '80 of '90, onmisbare Hollandse hits, groovy disco classics of de nieuwste top 40-hits - we hebben het allemaal in ons repertoire. Nog op zoek naar inspiratie? Check onze blog over het kiezen van de beste bruiloftmuziek! Al deze muzikale voorkeuren kun je voorafgaand aan het feest invullen op ons wensenformulier. Op die manier kunnen wij nauwkeurig bepalen welke nummers we wel of juist niet zullen draaien. Tijdens het feest staan we ook altijd open voor verzoeknummers. Deze zijn van harte welkom."
  • Draaien jullie ook verzoeknummers?
    Natuurlijk doen we dat graag! We draaien ze met alle plezier, want we stemmen onze muziek altijd af op wat jij en je gasten willen horen. Voorafgaand aan het feest vragen we je om je favoriete nummers door te geven via ons persoonlijke wensenformulier, inclusief minder bekende genres en nummers. Je mag het laatste ook van te voren zelf aanleveren, zo weten wij zeker dat we de juiste versie hebben. Tijdens het feest staan wij natuurlijk ook open voor de verzoekjes van jou en je gasten. Wij kunnen naadloos tussen verschillende muziekstijlen schakelen en verzoeknummers soepel tussendoor mixen.
  • Nemen jullie ook pauze tijdens het feest?
    Nee, de DJ draait gedurende het hele feest. De live muzikanten, video- en fotografen nemen wel korte pauzes.
  • Wat voor stroomvoorziening hebben jullie nodig?
    Onze apparatuur werkt met een standaard stroomvoorziening van 230 volt en heeft geen krachtstroom nodig. Onze geluidsapparatuur is zuinig in gebruik en voor onze lichtshow maken we gebruik van energiezuinige led-verlichting.
  • Eten jullie ook mee?
    Soms zijn we al vóór het diner aanwezig op bepaalde evenementen. In zulke gevallen vraagt de klant ons vriendelijk of wij een hapje mee eten. We waarderen dit gebaar zeer, maar het is zeker niet nodig. Wanneer we voor langere tijd aanwezig zijn op een feest, zorgen we altijd zelf voor onze voorzieningen. Voel je niet verplicht om ons uit te nodigen voor het diner.
  • Wat voor kleding dragen jullie?
    Onze kledingstijl passen we aan de sfeer van jouw feest aan, of het nu formeel of informeel is, Op ons wensenformulier kun je aangeven welke sfeer het feest heeft en of er specifieke kledingvoorschriften zijn. Wij zorgen ervoor dat we representatief gekleed zijn, passend bij de stijl van jouw feest.
  • Kunnen jullie ook langer draaien dan afgesproken?
    Dat kan zeker! Vaak is dit een teken dat het feest op zijn hoogtepunt is en iedereen op de dansvloer staat te genieten! Ook voor ons is dit een genot, dus als het een kwartiertje langer duurt, is dat natuurlijk geen enkel probleem. Als we echter een half uur of langer extra draaien, brengen we hiervoor een tarief van 100 euro per uur in rekening. Dit bedrag kun je achteraf betalen.
  • Hoe evalueren jullie het feest?
    Tijdens het feest hebben we vaak al een gevoel of iedereen tevreden is. Desondanks vragen wij onze klanten toch om ook achteraf hun eerlijke feedback met ons te delen. Na het feest sturen we je ons evaluatieformulier toe, waarin we vragen stellen over diverse aspecten zoals de muziek, de sfeer, het contact, de locatie en onze dienstverlening.
  • Kan ik ook cash betalen op de avond zelf?
    Nee, je kunt geen cash betalen voor jouw feest. Je betaalt de factuur vooraf via een bankoverschrijving.
  • Wat gebeurt er met mijn evaluatie?
    We hechten veel waarde aan jouw evaluatie. Als doorgewinterde muzikanten beschouwen we onszelf nog steeds als leerlingen van het vak, altijd op zoek naar manieren om te groeien. We zijn ervan overtuigd dat door goed te luisteren naar jouw mening, we onze klanten nog beter van dienst kunnen zijn. Het delen van de beoordelingen van onze klanten op onze website heeft ook tot doel om onze bezoekers een eerlijk beeld te geven van hoe we te werk gaan. We willen benadrukken dat we jouw evaluatie natuurlijk alleen publiceren als jij hiermee akkoord gaat.
  • Ik ben niet helemaal tevreden, wat nu?
    Wij zetten ons volledig in om van jouw feest een onvergetelijke avond te maken. Mocht je desondanks niet helemaal tevreden zijn met hoe het feest is verlopen, betreuren we dat ten zeerste. We stellen het op prijs als je dit zo snel mogelijk aan ons laat weten, zodat we direct contact met je kunnen opnemen om de kwestie te bespreken. We besteden veel tijd aan grondige voorbereiding en passen onze muziek en service volledig aan op jouw persoonlijke wensen. Door uitgebreide evaluaties van onze feesten blijven we continu leren en verbeteren. Dus als er iets is waar je ontevreden over bent, aarzel dan niet om het met ons te delen. We staan altijd open voor een gesprek.

Stuur ons een e-mail:

Plan een belafspraak:

Stuur een chatbericht:

Via de chatbubbel rechtsonder!

Bekijk de prijzen:

bottom of page